Waarom retro mode nog steeds relevant is

Waarom retro mode nog steeds relevant is

Onze wegwerpmaatschappij levert een massaproductie aan 'eigentijdse' kledij en de moderne vrouw wil niks liever dan zichzelf te onderscheiden en dan is een retro stijl het antwoord waar velen naar op zoek zijn.

In onze winkels bieden wij de mogelijkheid aan om de elegante vrouw uit de 20ste eeuw te laten samenvloeien met de waarden en normen van de 21ste eeuw. 

Voorheen werd vooral aandacht besteed aan hoe zo effectief mogelijk het vrouwelijke lichaam te bedekken in de geest van de tijd. Nu moeten we ons echter verantwoorden aan de evoluerende maatschappij waar mens, dier en milieu een even belangrijke rol spelen. Deze denkwijze en levensstijl kan teruggevonden worden in het productieproces van onze merken en het gebruik van vernieuwende stoffen om zo de ecologische voetafdruk te verkleinen. Geen nood voor alle die-hard retro fans. De kleding en modellen zien er nog steeds hetzelfde uit, maar achter deze façade schuilt nu een ander, modern verhaal.

Met deze achterliggende gedachte, stellen we graag ons eigen label aan u voor. 

'SeventyOne kleding: origineel en bewust.'

Ultieme retrocollecties voor de retro liefhebbers, volledig geproduceerd onder eerlijke werkomstandigheden, met respect voor mens en milieu. Maar, dat is nog niet alles!!!

Merken als Collectif en Hell Bunny spelen in op de ultieme vormen en rondingen van het vrouwelijke lichaam, terwijl King Louie en Very Cherry de elegantie van weleer oproepen. Vrees niet, ook voor de stoerdere vrouwen onder ons, zijn merken als Rumble59 en Freddies of Pinewood de perfecte combinatie.

En natuurlijk, er is nog zo veel meer!!!!

Kortom, laat je onderdompelen in een ongekende wereld en laat jezelf verrassen... Iedere dag opnieuw... Want dat is waar retro echt voor staat:

Jezelf steeds opnieuw uitvinden om te komen tot je eigen unieke zelf. 

20/10/2020